تخصصی خودرو

موتور پژو XU7

موتور فرانسه XU7

متن زیر نقل از سایت ایران خودرو هست!!

از زمان تولید سمند در سال ۲۰۰۱ , ایده اصلاح در طراحی و ارتقا این خودرو گامی بود که مهندسان ما در شرکت ایران‌خودرو خواستار آن بودند . سمند با پتانسیل زیاد در سال ۲۰۰۴ به سمند lx تکامل یافت , خودرویی که توجه عمومی بسیار مثبتی را دریافت کرد. اگر به دنبال راحتی , ایمنی و یک بدنه خودروی قوی هستید , سمند lx گزینه مناسبی به عنوان یک اتومبیل خانوادگی است . پذیرش و فراگیری ملی سمند lx راه را برای ارتقا سمند lx به بسیاری از کشورها به عنوان یکی از ارزان‌ترین خودروها هموار کرد. The بی‌نظیر و ایمنی , خودرو سمند lx را هنوز هم در میان محصولات ما بعد از تقریبا ً دو دهه در خط تولید ما , یک خودرو مناسب می‌سازد .
سمند lx با دو مدل موتور , و EF7 ارائه شده‌است. سمند lx XU7 دارای ظرفیت موتور لیتر است که حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت , شتاب تا ۰ کیلومتر بر ساعت ) ۱۳.۱ ثانیه , بیشتر از ۸.۴۳ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی را به شما می‌دهد .

مشخصه امضای موتورهای سری زو , عملکرد ناپایدار در هوای سرد است ; میعانات اغلب در لوله تهویه محل میل‌لنگ منجمد می‌شوند و روغن را از طریق میله gasoline هدایت می‌کنند ; دور موتور به دلیل عدم کنترل سرعت موتور مدام نوسان می‌کند ;

البته موتور های استوک پژو که بعنوان استوک اروپایی از بندر گناوه واردکننده ها می آورند از نظر کیفیت با تولید داخل بسیار متفاوت می باشد برای خرید می توانید با مدیریت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

33 − 25 =