نقد و برسی

علمی

کولر گازی گری GREE

کولر گازی گری GREE

کولر گازی گری نام تجاری gree ؛ یک نام به طور گسترده شناخته شده در تجارت صنایع کولر و تصویه هوا در سراسر جهان است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت  کولر گازی تخصص دارد و تا کنون کالاهای با کیفیتی را روانه بازار کرده است که در این مقاله قصد داریم به   بررسی کیفیت کولر گازی گری  بپردازیم   .

همچنین قصد داریم مدل بی نقص کولر گازی گری را همراه با ارزش فعلی آن کالاها معرفی کنیم و  مزایا و معایب کولر گازی گری را   از دید مشتریان این محصول به اطلاع مشتریان برسانیم تا بهترین گزینه در هنگام خرید برای شما باشد.

در همین راستا می توان به کولر گازی گری 12000 ،  کولر گازی گری 18000 ،  کولر گازی گری 24000 ، کولر گازی گری 30000  ،  کولر گازی گری ۶۰۰۰۰  اشاره نمود .

مزایا کولر گازی گری

در ادامه به بررسی مزایا و معایب کولر گازی و اسپلیت گری می پردازیم تا قبل از انتخاب و خرید درک درستی از آن داشته باشیم. در ابتدا به شرح مزایای کولر گازی گری می پردازیم:
 دارای قابلیت استفاده در همه محیط ها
به دلیل ظرفیت های متفاوت کولرهای گازی و اسپلیت گری، استفاده از آن ها در متراژ و محیط های متفاوت مانند اماکن مسکونی، تجاری، اداری، درمانی، سالن ها، هتل ها‌ و … امکان پذیر است. همچنین پنل داخلی کولرهای گازی گری دارای ظاهری زیبا و دکوراتیو هستند که می توانند متناسب با سلیقه و دکوراسیون مختلف انتخاب شوند. اسپلیت های گری در گستره دمایی از 7- تا 43+ درجه سلسیوس کاربرد دارند که امکان استفاده از آن ها در مناطق سردسیر و گرمسیر را فراهم می سازد. همچنین در ساخت بدنه این دستگاه ها از استیل الکترولیتی با روکش ضد زنگ مقاوم استفاده شده که استفاده از آن ها را در مناطق با اقلیم مرطوب میسر می کند.
• دارای قابلیت سرمایش و گرمایش
کولر گازی و اسپلیت های گری دارای قابلیت سرمایش و گرمایش هستند و می توان از آن ها هم در فصل زمستان و هم تابستان استفاده نمود.

• استفاده از کندانسور و کویل اواپراتور GOLDEN FIN
ویژگی دیگری که کولرهای گازی گری را متمایز می سازد استفاده از فناوری گلدن فین یا فین طلایی در ساخت پره های آن ها است که مانع از خوردگی و فرسایش مبدل حرارتی در برابر شرایط آب و هوایی خارج از ساختمان می گردد و عمر مفید آن را افزایش می دهد.

• استفاده از کمپرسور GMCC
کولر گازی و اسپلیت های گری به کمپرسور روتاری GMCC ساخت شرکت توشیبا مجهز است که از کیفیت بالایی برخوردار است و کارایی دستگاه را تا حد زیادی بالا می برد.

 مناسب استفاده در شهرهای بزرگ و آلوده
کولر گازی و اسپلیت های گری به دلیل کویل های به کار رفته در آن بسیار مناسب استفاده در کلان شهرهای توأم با مشکل آلودگی هوا هستند. علاوه بر آن کولر گازی های این شرکت دارای عملکرد تصفیه هوا با فیلتر قابل شستشو و با عمر طولانی نیز هستند.

• استفاده از گاز مبرد دوست دار محیط زیست
در کولر گازی و اسپلیت های گری از گاز مبرد R410 که سازگار با محیط زیست است استفاده می‌شود.

• مصرف بهینه انرژی
یکی از مهم ترین مواردی که در نقد و بررسی کولر گازی و اسپلیت های گری بسیار حائز اهمیت است میزان برق مصرفی آن هاست. لازم به ذکر است که شرکت گری در ساخت کولر گازی های خود از کمپرسور اینورتر (موتور با دور متغیر) استفاده نموده که منجر به کاهش مصرف برق (تا 73%) و هزینه های ناشی از آن می شود. همچنین کولرگازی های تولید شده توسط شرکت گری با داشتن رده مصرف انرژی با گرید +A خود را به عنوان محصولی کم مصرف معرفی می نمایند.

• قیمت مناسب
یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید کولر گازی و اسپلیت در نظر گرفته می شود قیمت آن است. کولر های گازی گری علاوه بر کیفیت ساخت بالایی که دارند از قیمت مناسب تری نسبت به سایر برندهای موجود در بازار برخوردارند که این موضوع تمایل خریداران را به این محصول افزایش می دهد.

 ضمانت و خدمات پس از فروش
با توجه به تحریم ها و موانع ناشی از آن در استفاده از برندهای خارجی، خرید کولر گازی و اسپلیت از این برندها مستلزم صرف هزینه زیاد و برخورد با مشکلاتی نظیر عدم بهره ‌مندی از خدمات پس از فروش و دسترسی به قطعات یدکی در صورت بروز مشکل و خرابی دستگاه را به همراه خواهد داشت. در صورتی که با خرید محصولات گری علاوه بر صرف هزینه‌ های کم تر، از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش پاسخگو (با وجود نمایندگی های متعدد در سراسر کشور) بهره‌ مند خواهید شد.

معایب کولر گازی گری

در کنار مزایایی که ذکر شد کولر گازی و اسپلیت های گری دارای معایبی نیز هستند و یکی از این معایب عدم استفاده از کیت اینورتر است. همچنین، کولرهای شرکت گری لوله مسی ندارند و هزینه خرید لوله مسی برعهده خریدار است.

 دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به نقد و بررسی کولر گازی و اسپلیت گری بپردازیم. امیدواریم که مطالب مفیدی را در این خصوص ارائه داده باشیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را درحین خرید داشته باشید.
شما می توانید برای خرید کولرهای گازی گری مدل های مختلف آن را در سایت تخصصی مجموعه دما تجهیز، با یکدیگر مقایسه کرده و آن را با گارانتی معتبر خریداری نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده و مقایسه سایر انواع تجهیزات تهویه مطبوع و گرمایشی با برندها و ظرفیت های مختلف، و همچنین اطلاع از قیمت به روز محصولات، به سایت مجموعه تخصصی سایت بندر گناوه  مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، می توانید در ساعات اداری با کارشناسان مجموعه سایت بندر گناوه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 61 = 65

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

سایدبار
استوکی اجازه دهید جهت سهولت در دسترسی مجدد اعلانها فعال گردد.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها